Przedszkole Publiczne z Oddziałami Integracyjnymi
im. bł. Edmunda Bojanowskiego w Tarnowie Opolskim ul. ks. Klimasa 15
im. bł. Edmunda Bojanowskiego w Tarnowie Opolskim ul. ks. Klimasa 15
Przedszkole Publiczne
z Oddziałami Integracyjnymi
im. bł. Edmunda Bojanowskiego
ul. ks. Klimasa 15, 46-050 Tarnów Opolski
tel: (77) 464 42 61
email: ppzoi@op.pl
1 lutego 2024, Autor: Administrator
Komunikat Dyrektora Przedszkola Publicznego z Oddziałami Integracyjnymi im. bł. Edmunda Bojanowskiego
w Tarnowie Opolskim
z dnia 01.02.2024r.
o liczbie wolnych miejsc w przedszkolu w roku szkolnym 2024/2025
Na podstawie:
Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 900, 1672, 1718 i 2005)
Dyrektor Przedszkola Publicznego z Oddziałami Integracyjnymi im. bł. Edmunda Bojanowskiego w Tarnowie Opolskim informuje, że nabór do przedszkola na rok szkolny 2024/25 będzie prowadzony na wolne miejsca w przedszkolu w terminie 08 luty – 01 marca 2024 zgodnie z Regulaminem Rekrutacji, stanowiącym załącznik nr 1 do Zrządzenia Dyrektora 3/2024 z dnia 01.02.2024r.
Liczba wolnych miejsc wynosi: 33
Zgodnie z art. 153 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 900, 1672, 1718 i 2005) na 7 dni poprzedzających rozpoczęcie postępowania rekrutacyjnego deklarację o kontynuowanie wychowania przedszkolnego złożyło 97 rodziców dzieci uczęszczających do przedszkola w roku szkolnym 2023/24.
TERMINY POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO
NA ROK SZKOLNY 2024/2025
1. |
Złożenie wniosku o przyjęcie do przedszkola lub oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków i kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym/ uzupełniającym |
8 luty – 1 marca 2024r. |
17 maja – 24 maja 2024r.
|
2. |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do przedszkola lub oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata warunków i kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym/ uzupełniającym, w tym dokonane przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności, o których mowa w art. 150 ust. 7 ustawy Prawo oświatowe |
4 marca – 4 kwietnia 2024r. |
27 maja – 14 czerwca 2024r. |
3. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych. |
5 kwietnia 2024r. godz. 10.00 |
17 czerwca 2024r. godz. 10.00 |
4. |
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia. |
8 – 15 kwietnia 2024r.
|
18 - 25 czerwca 2024r. |
5. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych. |
16 kwietnia 2024r. godz. 10.00 |
26 czerwca 2024r. godz. 10.00 |
6. |
Składanie wniosku do komisji rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia.
|
Do 3 dni od podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych. |
|
7. |
Przygotowanie i wydanie uzasadnienia odmowy przyjęcia. |
Do 3 dni od dnia złożenia wniosku o sporządzenie odmowy przyjęcia. |
|
8. |
Złożenie do dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej wyrażonego w pisemnym uzasadnieniu odmowy przyjęcia. |
Do 3 dni od terminu otrzymania pisemnego uzasadnienia odmowy przyjęcia. |
|
9. |
Rozstrzygnięcie przez dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej wyrażonego w pisemnym uzasadnieniu odmowy przyjęcia. |
Do 3 dni od złożenia do dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej. |
KRYTERIA
Określa się następujące kryteria na pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego na rok szk. 2024/2025 oraz odpowiadające im liczby punktów:
Wielodzietność rodziny – 10 p.
Niepełnosprawność kandydata – 10 p.
Niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata – 10 p.
Niepełnosprawność obojga rodziców kandydata – 10 p.
Niepełnosprawność rodzeństwa kandydata – 10 p.
Samotne wychowywanie kandydata w rodzinie – 10 p.
Objęcie kandydata pieczą zastępczą – 10 p.
Określa się następujące kryteria na drugim etapie postępowania
rekrutacyjnego na rok szk. 2024/2025 oraz odpowiadające im liczby punktów:
Dziecko, którego przynajmniej jeden z rodziców/opiekunów prawnych mieszka w Gminie Tarnów Opolski, w miejscowości należącej do obwodu przedszkola – 15 punktów;
Dziecko, którego oboje rodzice albo rodzic samotnie wychowujący dziecko, zamieszkały w danym obwodzie przedszkola (oddziału przedszkolnego), wykonują pracę na podstawie umowy o pracę, pobierają naukę w trybie stacjonarnym, prowadzą pozarolniczą działalność gospodarczą lub gospodarstwo rolne – 10 punktów;
Kandydat, którego rodzeństwo kandyduje do przedszkola/oddziału przedszkolnego albo będzie kontynuować wychowanie przedszkolne w roku szkolnym na który, prowadzona jest rekrutacja – 5 punktów;
Wiek kandydata - w przypadku, gdy liczba kandydatów, którzy uzyskali taką samą liczbę punktów, jest większa od liczby miejsc, komisja rekrutacyjna dokonuje kwalifikacji kandydatów w oparciu o ich wiek, rozpoczynając od kandydatów najstarszych uwzględniając rok, miesiąc i dzień urodzenia – 1 punkt;
Aktualizacja: 23 lipca 2024